Polityka prywatności

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: onlyfromwood.com

  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: ONLYfromWOOD by Gałęzewski Filip os. B. Śmiałego 15/85 60-682 Poznań

  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: onlyfromwood@gmail.com

  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.

  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:

    • Obsługa zapytań przez formularz

    • Prezentacja oferty lub informacji

  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.

    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: wix.com

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:

    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony

  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.

  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:

    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,

    • ich sprostowania,

    • usunięcia,

    • ograniczenia przetwarzania,

    • oraz przenoszenia danych.

  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.

  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.

  8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.

  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).

  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.

  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.

8. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.

  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

    2. realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;

  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia mobilne:

Niniejszy wzór polityki został wygenerowany bezpłatnie, w celach informacyjnych, w oparciu o naszą wiedzę, branżowe praktyki i przepisy prawa obowiązujące na dzień 2018-08-14. Zalecamy sprawdzenie wzoru polityki przed użyciem jej na stronie. Wzór opiera się na najczęściej występujących na stronach internetowych sytuacjach, ale może nie odzwierciedlać pełnej i dokładnej specyfiki Twojej strony www. Przeczytaj uważnie wygenerowany dokument i w razie potrzeb dostosuj go do Twojej sytuacji lub zasięgnij porady prawnej. Nie bierzemy odpowiedzialności za skutki posługiwania się tym dokumentem, ponieważ tylko Ty masz wpłw na to, czy wszystkie informacje w nim zawarte są zgodne z prawdą. Zwróć także uwagę, że Polityka Prywatności, nawet najlepsza, jest tylko jednym z elementów Twojej troski o dane osobowe i prywatność użytkownika na stronie www.

Administratorem danych osobowych Użytkowników portalu bellysessions.pl jest firma Belly Session Studio, ul. Szolc-Rogozińskiego 11/53, 02-777 Warszawa,

NIP 9512037666, REGON: 141923646, tel.502 89 49 29, mail: kontakt@bellysession.pl.

2. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

3. Pochodzenie danych osobowych
Dane osobowe otrzymaliśmy w momencie zarejestrowania się na portalu, złożenia zamówienia lub zgłoszenia się do konkursu/akcji promocyjnej.

4. Dane osobowe, które gromadzimy:
– imię i nazwisko,
– adres email,
– numer telefonu,
– adres dostawy,
– nazwa (w przypadku firm),
– adres prowadzenia działalności gospodarczej (w przypadku firm),
– nr NIP (w przypadku firm).

5. Cele i termin przechowywania danych osobowych. Dane przechowywane są:
– w celu rejestracji i prowadzenia konta Użytkownika do czasu likwidacji konta na żądanie Użytkownika (podstawa art. 6 ust. 1 litera b RODO),
– w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży produktów za pośrednictwem portalu mydlarania-venus.pl do czasu zakończenia realizacji umowy (podstawa art. 6 ust. 1 litera b oraz art. 9 ust. 2 litera h RODO),
– w celu realizacji przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa podatkowego przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku należnego w związku z zawarciem i realizacją umowy sprzedaży produktu lub dłużej jeżeli wymagają tego przepisy prawa (podstawa art. 6 ust. 1 litera c oraz art. 9 ust. 2 litera h RODO),
– w celu marketingu bezpośredniego z informacjami o produktach, usługach i promocjach od momentu wyrażenia do momentu cofnięcia zgody (podstawa art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
– w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń, które Administrator może mieć w stosunku do Użytkownika lub Użytkownik w stosunku do Administratora przez okresy przedawnienia roszczeń określone w przepisach prawa (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO),
– w celu obrony przed roszczeniami jakie Użytkownik może mieć w stosunku do Administratora przez okresy przedawnienia roszczeń określone w przepisach prawa (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO).

6. Podanie danych i zgoda na ich przetwarzanie
– podanie danych osobowych jest dobrowolne,
– w celu rejestracji konta oraz złożenia i realizacji zamówienia podanie danych jest niezbędne,
– podanie danych do celów marketingu bezpośredniego (np. newsletter) jest dobrowolne,
– Użytkownik może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych w każdym momencie kontaktując się z Administratorem mailem na adres: sklep@mydlarnia-venus.pl lub wysyłając pismo na adres firmy: In Motion International Sp. z o.o., ul. Okrężna 8, 62-060 Krąplewo,
– zgoda na otrzymywanie newslettera może być cofnięta przez kliknięcie w link zamieszczony na dole każdego newslettera,
– cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które było dokonane na podstawie wyrażonej zgody przed jej cofnięciem.

7. Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem danych osobowych
– Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
– prawo do ich poprawiania, uzupełniania, aktualizacji, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz usunięcia, jeśli jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,
– prawo do przenoszenia danych,
– każdemu Użytkownikowi, którego dane są przetwarzane przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Z praw tych Użytkownik może skorzystać:
– w zakresie sprostowania danych: gdy stwierdzi, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
– w zakresie żądania usunięcia danych: jeśli zgłosi sprzeciw wobec przetwarzania danych, okaże się, że dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem lub gdy dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, jeśli dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Administratora, jeśli cofnie swoją zgodę na przetwarzanie danych lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku,
– w zakresie ograniczenia przetwarzania danych: gdy stwierdzi, że dane są nieprawidłowe może żądać ograniczenia przetwarzania danych do czasu zweryfikowania przez nas prawidłowości tych danych, a także gdy dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będzie chciał, aby zostały usunięte lub gdy dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Użytkownikowi do obrony lub dochodzenia roszczeń, ewentualnie także gdy wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu,
– w zakresie żądania przeniesienia danych: gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny oraz gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody Użytkownika lub umowy zawartej z Użytkownikiem.

8. Udostępnianie i powierzenie danych
– dane mogą być udostępniane przewoźnikowi lub pośrednikowi świadczącemu usługi pocztowe/kurierskie w zakresie niezbędnym do realizacji złożonego przez Użytkownika zamówienia,
– w przypadku płatności szybkim przelewem/kartą kredytową dane mogą być udostępniane wybranemu podmiotowi obsługującemu taką metodę płatności w sklepie internetowym,
– dane mogą być powierzone podmiotom dostarczającym systemy informatyczne umożliwiające funkcjonowanie portalu (np. hosting),
– dane nie zostaną udostępnione, ani sprzedane osobom trzecim w celach marketingowych.

9. Inne dane
W niektórych przypadkach Administrator może gromadzić automatycznie określone rodzaje informacji podczas wizyty Użytkownika na portalu. Takie dane związane z korzystaniem z portalu (np. adresy odwiedzonych na portalu stron, adres i port IP, identyfikator przeglądarki) są anonimowe i przechowywane w formie zbiorczej oraz nie są udostępniane podmiotom trzecim. Dane te są wykorzystywane do ulepszania funkcjonalności portalu oraz generowania statystyk.

10. Dane osobowe będą przetwarzane w środowisku informatycznym, co oznacza, że mogą być tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami zmian w systemach informatycznych, wykrywania nieprawidłowości lub ochroną przed nadużyciami i atakami.
11. Jeżeli Użytkownik umieszcza na portalu jakiekolwiek dane osobowe innych osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić wyłącznie pod warunkiem nienaruszania przepisów obowiązującego prawa i dóbr osobistych tych osób.

12. Kontakt
Użytkownik portalu może w dowolnym czasie skontaktować się z nami w celu uzyskania informacji o tym, czy i w jaki sposób Administrator wykorzystuje lub zamierza wykorzystywać jego dane osobowe oraz w celu zgłoszenia wszelkich zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo przekazu informacji i danych.
Adres email do kontaktu: kontakt@bellysession.pl.